Paskelbta Pakomentuoti

Remarketingas skatina pardavimus

Remarketingas tai vadinama pakartotina reklama. Ši reklama dar kartą primena žmogui apie jo matytas prekes ar paslaugas internete. Apie 90 % žmonių, apsilankę interneto svetainėje, ją palieka neatlikę jokių veiksmų. Remarketingas padeda sugrąžinti dalį tų klientų ir paskatina apsipirkti. Jis yra, galima sakyti, būtinas sėkmingo verslo internete vystymui.

Kuo naudingas remarketingas?

Žmonės dažnai palieka interneto svetainę neatlikę jokių veiksmų nes:

  • nori palyginti prekes, esančias kitose elektroninėse parduotuvėse;

  • tuo metu neturi laiko įsigyti prekę;

  • naršydami internete pamiršta apie lankytą svetainę ir patikusias prekes, paslaugas;

  • jiems netinka prekės kaina;

  • netinka prekės išvaizda ar kitos savybės.

Taigi, dėl panašių priežasčių palikusius svetainę lankytojus galima sugrąžinti ir pasiūlyti dar kartą apsipirkti. Teisingas remarketingas galėtų išspręsti daugelį pirkti atsisakymo priežasčių. Žinoma, ne visada užtenka vien dar kartą parodyti prekę ir tikėtis, kad potencialus klientas, pamatęs ją antrą kartą, tikrai įsigis. Reikia pažinti savo svetainės lankytojus, pirkti atsisakymo priežastis ir tada suteikti pasiūlymą, kuriam šis negalės atsispirti. Tokią tikslingą pakartotinę reklamą puikiai galima vykdyti per naujienlaiškius.

Pakartotinė reklama per naujienlaiškius

Naujienlaiškių siuntimas suteikia galimybę bendrauti su interneto svetainės lankytojais, ne kartą priminti apie prekes, paslaugas ir galiausiai dalį jų priversti apsipirkti. Pirmi žingsniai, vystant remarketingą per naujienlaiškius turėtų būti:

  1. Surasti patikimą naujienlaiškių rengimo ir siuntimo platformą, kuri palengvins visą darbą.

  2. Interneto svetainėje reikia patalpinti registracijos formą, skatinančią lankytojus palikti savo elektroninio pašto adresus.

  3. Sukurti naujienlaiškių siuntimo strategiją. Laiškai su vienu turiniu susilaukia daugiau dėmesio nei su kitu, todėl reikia stebėti kaip jūsų svetainės lankytojai reaguoja į vieną ar kitą turinį. Galiausiai jums pavyks sukurti laiškus, sukeliančius didžiausią reakciją bei labiausiai skatinančius pardavimus.

  4. Daryti analizę. Pasirinkite laiškų siuntimo platformą, kuri leis analizuoti duomenis, pavyzdžiui, kokiu paros metu daugiausiai laiškų yra atverčiami, kiek buvo paspaudimų ant nuorodos ir kt.

Remarketingas per naujienlaiškius gali ne tik priminti potencialiems klientams apie jūsų prekes, bet ir įvardinti jų geriausias savybes, pasiūlyti laukiamą nuolaidą, taip skatindamas apsipirkti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *